Prosjektet som engasjerer deg, kan inspirere andre

Som Norges eneste kanal med fokus på hjem, fritidsbolig, eiendom og interiør satser vi på merkevaredrevet programinnhold. Vi vil gjerne komme i kontakt med virksomheter som har et spennende produkt, tjeneste eller prosjekt; enten det er ferdigstilt, under utvikling eller på tegneblokka.

Sammen kan vi skape programmer og serier som engasjerer og begeistrer, der din virksomhet får løftet frem en historie som bygger kjennskap, kunnskap og forhåpentligvis: salg!

Innhold som engasjerer.

Eiendom har en helt spesiell interesse og plass i det norske samfunnet. I europeisk sammenheng er vi enestående ved at ca 84% av nordmenn eier sin egen bolig.

Verdien av boligene våre tilsvarer nesten et helt oljefond. Da er det kanskje ikke så rart at vi er opptatt av å holde boligene våre i god stand. Kanskje det er nettopp derfor Nordmenn elsker TV om bolig, eiendom og oppussing!

Programmer innenfor disse kategoriene er relevant for de fleste, enten det dreier seg om kjøp og salg, interiør- og oppussingstips – eller at de rett og slett appellerer til kikkeren i oss.

Hvorfor satse på historiefortelling på Heim TV?

Like lite som vi lar oss engasjere av selvopptatte mennesker, lar vi oss begeistre av påstander om egen fortreffelighet fra annonsører. Man skal passe seg for navler – spesielt sin egen.

Å satse på historiefortelling på dette nivået er en markedsføringsøvelse som handler om å sette målgruppen sin først. I stedet for å kun tenke "hvordan kan vi lage innhold som hjelper oss å nå målene vi har satt for merkevaren" så spør vi oss heller "hvordan kan merkevaren vår i seg selv bli den stemmen som inspirerer og engasjerer målgruppen?"

Forutsetningen for å oppleves som relevant handler etter vår erfaring om å ha vårt hovedfokus på de vi snakker til (målgruppa) fremfor de vi snakker på vegne av (merkevaren). Gjort riktig kan dette derfor skape gode programmer og tv-øyeblikk der man som annonsør kan få formidlet sin relevans på en dypere nivå og på en mer troverdig måte.


Din merkevare som TV-helt

Målgrupper har demografi – mennesker har følelser. Sagt på en annen måte; produkter har egenskaper – mennesker har udekkede behov. Og det er disse behovene som bør være førende for utviklingen av innholdet, - og på Heim TV skal merkevarene få spille de subtile heltene og løsningene i våre programserier. Gjort riktig vil denne type investering føre til engasjement knyttet til merkevaren, øke merkevarebevissthet, kjennskap, kunnskap og salg!


TV lever

Nordmenn bruker i snitt 2.5 timer foran TV hver dag, samtidig som de samhandler på mobil eller nettbrett. Dette gir en unik mulighet til å påvirke seerne med ditt budskap. Heim TV er tv-kanalen som deler innhold og historier om hjem, eiendom, interiør og marked - til inspirasjon, underholdning og nytte. Her treffer for eksempel reklamefilmene dem som er spesielt opptatt av innholdet vi viser. Du treffer et voksent, kjøpesterkt og interessert publikum i riktig modus. Med lyd og på skjerm, gir vi deg som annonsør en unik mulighet til å vekke følelser og engasjement.

Vi er Norges eneste kanal som fokuserer på hjem, fritidsbolig, eiendom og interiør, og kan tilby unik distribusjon til seeren som er engasjert og interessert. Det er derfor vi sier at relevant innhold og god reklamefilm på Heim TV, går rett hjem.

Har du et prosjekt, produkt eller en tjeneste som kan bli god TV?

Da vil vi gjerne høre fra deg. Send oss en henvendelse ved å fylle ut skjemaet.

Ønsker du å vite mer om annonseringsmulighetene på Heim?